Veelgestelde vragen

Welke films maken deel uit van het jaarabonnement? 

Bijna alle films uit de catalogus maken deel uit van het abonnement. Een overzicht kan u hier bekijken. 

 

Welke films kan ik kijken vanuit België?

Alle films in de catalogus zijn afzonderlijk beschikbaar in België. Slechts enkele films maken geen deel uit van het abonnement.

 

Zijn de films ook internationaal beschikbaar?

De meeste films uit de catalogus zijn afzonderlijk wereldwijd beschikbaar: hier vind u een overzicht. Slechts enkele films zijn niet te bekijken vanuit een zeer specifieke regio of land, zoals steeds aangegeven op de individuele filmpagina’s. Een overzicht van de films die wereldwijd beschikbaar zijn als deel van het abonnement vind u hier


Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Het abonnement wordt automatisch jaarlijks vernieuwd. U kan uw abonnement stopzetten via de instellingen in uw profiel. Volg daarvoor deze stappen:

  • Ga naar de instellingen van uw profiel door in de rechterbovenhoek in het dropdownmenu op 'Account Settings’ te klikken.
  • Klik ‘Permanently delete your account’
  • Voer uw wachtwoord in.
  • Klik ‘Delete Account’.
  • U krijgt een bevestiging te zien.
  • U ontvangt ook een bevestiging via mail. Als dat niet het geval is, check dan in de instellingen van uw profiel of het jaarabonnement als ‘Canceled’ wordt weergegeven. Bij annulatie kan u blijven films kijken tot het einde van de huidige betaalcyclus. Er zal geen nieuw betaalverzoek volgen.

 

Hoe huur ik een film?

  • Kies een film. 
  • Selecteer “Huur”. 
  • Indien u nog niet bent aangemeld, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in. Indien u nog geen account heeft, kan u zich registreren met uw e-mailadres.
  • Voer uw betalingsgegevens in. We accepteren momenteel enkel VISA en MasterCard. 
  • Selecteer “Aankoop voltooien”. 
  • De film is nu beschikbaar om te bekijken. Dit kan meteen of op elk moment binnen de aangegeven periode van 3 dagen.
  • Gedurende deze periode kan u de film zo vaak als u wil streamen via avilafilm.be.


Hoe activeer ik ondertitels?

Om de ondertitels te activeren, selecteert u in de hoek onderaan rechts van de video het CC-pictogram. Selecteer een taal naar keuze en de ondertitels zullen op de film verschijnen.

 

Kan ik een gehuurde film Chromecasten?

Ja.